Полімерні підлоги для гаражів

Полімерні підлоги розрізняють епоксидні, поліуретанові, еластичні і т. д. Існують ще поліуретанові покриття, акрил-цементні, поліуретан-цементні, метиметакрил-поліуретанові, епоксидні-уретанові і т. д. Ми їх не розглядаємо тут, бо вони дуже рідко застосовуються в гаражах.

Поліуретанові відносяться до еластичних, тобто досить стійкі до ударних навантажень, вони також стійкі до стирання, до дії агресивних середовищ. Мінуси щодо начинки в тому (відноситься до всіх полімерних підлог), що потрібно чекати, поки бетон дозріє. Насправді, це лише формальність.

Коли робите топпінг, його можна запустити через 10 днів. Підлоги з полімером – через 3-4 тижні. 25 днів для великих об’єктів – це не термін. Зазвичай, поки бетон заливається до кінця, на початку вже починають робити підлогу.


Переваги наливних підлог

Величезний плюс фарбувальних систем в тому, що вони пошарові, тобто після кожного шару йде наступний, таких шарів може бути близько п’яти. Матеріал швидко твердіє, і шари наносяться з інтервалом у чотири години. Коли йде пошарове нанесення, і якщо в процесі шліфування якісь плями на бетоні були помічені або проявилися тріщини, то їх можна виявити і дошліфувати. Адже якість бетону різна, і там, де бетон слабкіший (більш пористий), він вбирає матеріал більше, а за допомогою полімеру бетон вирівнюється до однієї марки. Такої якості неможливо отримати при топпінгу, тут дефекти бетону можна побачити тільки через кілька місяців.

Продовжуючи порівняння наливних підлог з топпінгом, можна відзначити наступне. Епоксидне покриття має межу міцності на стиск близько 95 Н / мм2, тобто, в півтора рази вище, ніж у начинки (близько 60 Н / мм2). У випадку гаража набагато більше значення має межа міцності на розтяг, адже при старті автомобіля навантаження на розтягнення – основний вплив на підлогу. Професіонали стверджують, що в даному випадку краще всього використовувати бетон марки М350, а не М300, оскільки його межа міцності на розтягнення вище на 25%.

Є думка, що зміцнююча затирка в свіжоукладений бетон не завжди функціональна в якості захисного покриття для бетону. Її функціональність знаходиться на рівні 60-70%. Якщо розглядати зміцнюючу затирку свіжоукладеного бетону як альтернативу епоксидному покриттю товщиною 1-2 мм, то слід звернути увагу на кілька дуже важливих факторів, про які компанії, які укладають бетонні підлоги зі зміцненням, зазвичай замовчують.


Полімерні підлоги для гаражів

Ущільнююча затирка являє собою суміш сухого бетону з корундовою крихтою і пігментом, яка затирається спеціальною машиною (“вертольотом”) в свіжоукладений бетон. У зв’язку з тим, що основним в цій композиції є цемент, то отриманий захисний шар буде мати всі властивості цементу: водопроникним, не стійким до розчинів солей (якими взимку рясно политі наші вулиці) та іншими недоліками цементовмісних матеріалів. Як правило, такі захисні покриття починають “порошити” вже через рік після початку експлуатації.

Стираність таких захисних покриттів теж не завжди відповідає заявленим характеристикам. Наприклад, затирка вже через шість місяців після початку експлуатації може мати явні ознаки стирання, особливо при вході.

Функціональність зміцнення бетону дуже сильно залежить від кваліфікації персоналу, що проводить роботи, і набагато більшою мірою від якості і вологості самого бетону. Якщо бетон прийде більш вологий, ніж потрібно, то вся затирка “потоне” в мокрому бетоні. Якщо бетон прийде сухішим, ніж потрібно, то адгезія затирання до бетону знижується на порядок.

На відміну від зміцнюючої затірки функціональність епоксидного покриття – 100%, бо воно створює плівку на поверхні бетону і не залежить від хімічної взаємодії з бетоном.


Порівняння поліуретанового і епоксидного покриття

Якщо порівнювати найбільш часто використовувані поліуретанові і епоксидні покриття, то можна сказати наступне. Поліуретанові покриття відрізняється більшою еластичністю, а епоксидні – міцністю. Найбільше застосування поліуретан отримав на підставах, де мають місце підвищені вібрації і необхідна еластичність покриття. Для приміщень, де необхідні більше міцності, застосування епоксидних складів більш доцільно.

В якості полімерних покриттів підлог для паркінгів можуть використовуватися покриття товщиною від 1,5 до 5 мм в залежності від умов експлуатації, від кількості прохідності машин на добу, можуть виконуватися кілька конструктивних варіантів полімерних покриттів. Для паркувальних місць може застосовуватися одна конструкція, для зон проїзду – друга, для пандусів – третя. Найбільш навантажені ділянки – це зони проїздів і пандуси.

Покриття можуть виконуватися в шорсткому виконанні (що для пандусів дуже важливо, особливо з великим кутом нахилу, щоб машини не буксували) і до абсолютно гладкого покриття, яке буде легке в прибиранні і в експлуатації. Однак будь-яке покриття необхідно зміцнювати кварцовим піском, щоб розподіляти навантаження, яке йде від важких автомобілів.

Довговічні наливні підлоги


“Ів Буд”: повний комплекс послуг по ремонту в Львові та Івано-Франківську:

  • Розробка дизайн-проекту будь-якої складності.
  • Виконання будь-яких ремонтних робіт відповідно до стандартів.
  • Працюємо за договором, оплата робіт відбувається після прийняття замовником об’єкта.
  • Гарантія на всі роботи.
  • Виїзд фахівця замірювальника і складання кошторису – безкоштовно.
Полімерні підлоги для гаражів
4.75 (95%) 8 голосів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *