Послідовність робіт при ремонті

Ремонт традиційно ділиться на кілька етапів:

Оцінка ремонту квартири – виїзд до замовника на оцінку (у нас виїзд замірювальника – безкоштовно). Оцінка в ремонті – це зустріч на об’єкті замовника і виконавця ремонту для замірів приміщення, обміну думок щодо майбутнього ремонту як з боку замовника, так і з боку виконавця. Мета оцінки – отримання достатньої кількості достовірних відомостей для складання максимально точного кошторису майбутніх робіт.

При зустрічі обов’язково обговорюється перелік робіт, узгоджується необхідність проведення тих чи інших робіт, вирішується питання про закупівлю матеріалів, терміни початку і закінчення ремонту, а також будь-які інші питання. Для того, щоб дати вам наочне уявлення про те, як може виглядати ваш ремонт – дивіться реальні фото з наших відремонтованих об’єктів на сайті.

Складання кошторису – складання кошторису на роботу, підрахунок приблизної вартості будівельних і оздоблювальних матеріалів. Зазвичай це відбувається у вигляді відсилання на e-mail розрахунків – окремо по роботах, окремо – за матеріалами. Приблизний термін для розрахунків – один-три дні. Тому замірювальника краще викликати заздалегідь.

З боку замовника дуже важливо відстежити і заздалегідь уточнити, щоб всі необхідні роботи були включені в кошторис. Це потрібно з тієї причини, що у багатьох фірм на сайтах вказані низькі ціни за кв. м площі по підлозі. Тому оцінювачам цих фірм доводиться писати не повний перелік робіт, щоб кошторис входив в рамки заявленої суми, а потім включити роботи в кошторис після того, як ремонт вже почнеться. Ми не займаємося такою практикою, тому не можемо назвати найнижчі ціни, які існують на ринку.


Зафіксуйте угоду письмово

Підписання договору. Зазвичай замовник запрошує кілька фірм, приватних майстрів або бригад. Потім аналізує враження, склалося, кошторису і т. д.

При цьому вартість робіт у приватних майстрів часто є вищою, ніж у фірм. До того ж замовники далеко не завжди вибирають найдешевший варіант (враховуючи, що в подальшому це може обійтися дорожче). Після того, як господар квартири визначиться з тим, хто буде робити ремонт, укладається договір підряду.

Дуже часто при укладанні договору з нами замовник передає повноваження із закупівлі чорнових матеріалів нам. В цьому випадку в момент підписання договору ми беремо гроші на чорнові матеріали. Чистові матеріали, як правило, завжди купує сам замовник.

Завезення матеріалів – закупівля і доставка виконавцем матеріалів на об’єкт.

Виконання робіт в затверджені із замовником терміни.

Поетапна оплата ремонту або оплата після здачі ремонту. Ми не беремо передоплати. Замовник розраховується у зручній для нього формі по факту виконаних робіт після завершення ремонту.

В кінці кожного тижня ми складаємо відомість по виконаним роботам (накопичувальну), яка складається на основі кошторису. У цій відомості записані всі відомості по всім авансам за роботи, всі отримані гроші на матеріали, а також всі витрати на матеріали по чеках. Тому замовник може повністю бачити просування свого ремонту і контролювати всі нюанси як по роботах, так і по грошах.

В кінці ремонту – підписання акту виконаних робіт.

Завдяки цьому можна робити абсолютно новеньке приміщення!

Замовте виїзд фахівця замірювальника і складання кошторису – безкоштовно! Далі ви можете подивитися реальні фотографії готових робіт та підписати договір на виконання ремонту.


“Ів Буд”: повний комплекс послуг по ремонту в Львові та Івано-Франківську:

  • Розробка дизайн-проекту будь-якої складності.
  • Виконання будь-яких ремонтних робіт відповідно до стандартів.
  • Працюємо за договором, оплата робіт відбувається після прийняття замовником об’єкта.
  • Гарантія на всі роботи.
  • Виїзд фахівця замірювальника і складання кошторису – безкоштовно.
Послідовність робіт при ремонті
4.75 (95%) 4 голосів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *